Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Ogłoszenie OPS.111.1.2023 o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Karczmiskach  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas nieokreślony  
Rodzaj pracy
księgowość  
Stanowisko
Główny księgowy  
E-mail
 
Telefon
818287076  
Fax
 
Data składania
2023-03-13  
Data wygaśnięcia
2024-02-28  
Tagi
 
Województwo
LUBELSKIE  
Powiat
opolski  
Gmina
Karczmiska
Miasto
Karczmiska Pierwsze  
Ulica
ul. Opolska  
Numer budynku
33  

Ośrodek Pomocy Społecznej w Karczmiskach

ul. Opolska 33, 24-310 Karczmiska

tel. (81) 828 70 76

Załącznik do Zarządzenia Nr 3/2023

Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej

w Karczmiskach z dnia 28.02.2023 r.

 

Ogłoszenie OPS.111.1.2023

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Ośrodku Pomocy Społecznej w Karczmiskach

Jednostka

Ośrodek Pomocy Społecznej w Karczmiskach

Karczmiska Pierwsze, ul. Opolska 33

24-310 Karczmiska

Oferowane stanowisko

Główny Księgowy

Ilość etatów

1 etat

Wymagania  niezbędne związane ze stanowiskiem

O zatrudnienie na powyższe stanowisko może się ubiegać osoba, która spełnia następujące wymagania:

1.       Jest obywatelem polskim.

2.       Ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

3.       Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

4.      Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.

5.       Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.       Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

7.       Cieszy się nieposzlakowaną opinią.

8.       Spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną  i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

Wymagania dodatkowe:

1.       Biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości.

2.       Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych.

3.       Znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa pracy, ochrony danych osobowych.

4.       Znajomość zasad finansowania zadań z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych oraz programów realizowanych przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

5.       Umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych.

6.       Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.

7.       Zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność

8.       Bezkonfliktowość, umiejętność współdziałania i współpracy, uczciwość, wysoka kultura osobista.

9.       Umiejętność organizowania pracy własnej, zaangażowanie, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, umiejętność pracy pod presją czasu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

1.      Prowadzenie rachunkowości Ośrodka Pomocy Społecznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2.      Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo-księgowej Ośrodka Pomocy Społecznej.

3.      Nadzór i realizacja zadań finansowo-księgowych.

4.      Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych.

5.      Opracowanie planu finansowego oraz bieżąca kontrola jego wykonania.

6.      Sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i statystycznych oraz innych sprawozdań dotyczących działalności jednostki.

7.      Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

8.      Rozliczenie zadłużenia dłużników alimentacyjnych zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.

9.      Rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dotacji lub konkursów.

10.  Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Kierownika dotyczących prowadzonych spraw.

11.  Prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw, właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji.

12.  Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Praca w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Opolska 33, 24-310 Karczmiska (budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu), praca przy komputerze powyżej 4 godzin, praca w pozycji siedzącej, praca w systemie 8 godzinnym, jednozmianowym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Karczmiskach, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 100 ze zm.) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił mniej niż  6 %.

Wymagane dokumenty

1.      Życiorys (CV).

2.      List motywacyjny.

3.      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4.      Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.

5.      Kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających  przebieg zatrudnienia.

6.      Oświadczenie kandydata dotyczące posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania  z pełni praw publicznych.

7.      Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

8.      Oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ze względów zdrowotnych.

9.      Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

10.  Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą  informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej.

11.  Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wszystkie dokumenty wymienione w ogłoszeniu muszą być własnoręcznie podpisane, a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Miejsce i  termin składania dokumentów

Wszystkie wymagane dokumenty aplikacyjne winny być  złożone osobiście lub przesłane na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Karczmiskach, Karczmiska Pierwsze, ul. Opolska 33, 24-310 Karczmiska w zaklejonej kopercie z dopiskiem :

„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Główny Księgowy” w terminie do dnia 13.03.2023 r. do godz. 15.00 (w przypadku przesłania aplikacji pocztą decyduje data wpływu do Ośrodka). Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe

Dokumenty: życiorys (CV) i list motywacyjny   winny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze”.

Kandydaci spełniający wymogi formalne  i dopuszczeni do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej (proszę o zawarcie w ofercie nr tel. kontaktowego kandydata).

Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Pracownik zatrudniony po raz pierwszy w jednostce samorządowej odbywa w tym czasie służbę przygotowawczą. Wyłoniony kandydat przed zatrudnieniem będzie zobowiązany dostarczyć zaświadczenie o niekaralności.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP Ośrodka Pomocy Społecznej w Karczmiskach oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Karczmiskach.

Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr tel. 81 828 70 76 wew. 25. Osoba do kontaktu – Justyna Fiodor-Socha.

Organizator zastrzega sobie  prawo unieważnienia konkursu na każdym etapie postępowania bez konieczności podawania przyczyny.

Data ogłoszenia

28.02.2023 r.

 

                                                                                             

                                                                                   Kierownik Ośrodka Pomocy

Społecznej w Karczmiskach

/-/

mgr Justyna Fiodor-Socha    

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..